Oftest stillede spørgsmål

Herunder har vi samlet en række af de spørgsmål, vi oftest får fra vores kunder. Finder du ikke svar på lige præcis dét, du ønsker at vide - er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon 78713131, chat eller e-mail info@stigefabrikken.dk.

Bestilling & betaling

Kan jeg ændre på min ordre, efter den er gennemført?

Nej. desværre. Såfrem du ønsker at redigere din bestilling, anbefaler vi, at du annullerer den oprindelige bestilling og i stedet foretager en ny.

Hvornår hæver I pengene for mit køb?

Pengene hæves, når vi får besked fra vores leveringspartner om at varen er afsendt.

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse / faktura. Hvad gør jeg?

Undersøg om mailen ved en fejl er havnet i spam og/eller kontakt vores kundeservice.

Kan jeg få en rabatkode?

Feltet "rabatkode" bruger vi i forbindelse med tidsbegrænsede kampagner til nyhedsbrevsmodtagere samt ved indløsning af gavekort.

Priser

Jeg har købt en vare hos jer, som nu er kommet på tilbud. Kan jeg få refunderet differencen?

Hvis du har købt en standardvare, som sættes ned inden for 14 dage efter levering (fortrydelsesret), kan du få refunderet differencen. Gælder dog kun private - ej for erhvervskunder.

Jeg har fundet varen billigere et andet sted. Matcher i prisen?

Er der tale om en 100% identisk vare (mærke, model, farve, størrelse...), matcher vi så vidt muligt prisen. Varen skal være på lager og kunne afsendes fra konkurrenten på tidspunktet for prismatch. Prisen, der matches, er altid inkl. fragt. Dvs., vi matcher varens pris + fragt fra konkurrenten. Stigefabrikken.dk ApS forbeholder sig retten til at afvise prismatch til enhver tid og uden varsel.

Levering og transport

Hvad koster levering?

Vi leverer gratis i hele Danmark ved køb over 1.999 kr. inkl. moms. Ved køb under 2.000 kr. inkl. moms koster levering 95 kroner inkl. moms.

Hvornår leverer I mine varer?

Der er angivet en forventet leveringstid på hvert enkelt produkt. Her kan du se, hvornår varen forventes at blive afsendt. Forvent 1-2 hverdages levering fra afsendelsesdato.

Hvorfor får jeg ikke hele min ordre på én gang?

Har du flere varer i din kurv, kan det sagtens ske, at varerne afsendes fra forskellige lagerlokationer. Vi samarbejder med lagerhoteller og fabrikker i Danmark, Sverige, Tyskland m.m. Varer af samme mærke sendes oftest fra samme lager. Har du kombineret flere mærker i din ordre, sendes varerne gerne fra flere lokationer.

Kan jeg selv hente mine varer på jeres lager?

Det er ikke muligt at afhente varer på vores adresse i Slagelse.

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme, når fragtmanden kommer?

Hvis ikke du har givet tilladelse til at varen må stilles uden kvittering, tages varen med retur til fragtterminalen. Herefter vil vi forsøge at aftale en ny dato for genlevering.

Jeg har modtaget en vare med synlige skader på emballagen. Hvad gør jeg?

Er du i tvivl om hvorvidt varen har taget skade, bør du altid underskrive med forbehold for fragtskade og straks tage kontakt til os. Kan du se, at varen har taget skade, bør du nægte modtagelse straks kontakte os for nærmere aftale om levering af en ny vare. Tag altid et eller flere billeder, hvis der er skade på emballagen.

Jeg har modtaget en vare, som er beskadiget ved ankomst. Hvad gør jeg?

Skaden bør anmeldes inden for 24 timer efter modtagelse. Det er vigtigt, at du ikke tager varen i brug.

Leverer I til udlandet?

Vi leverer i Sverige og Norge ved bestilling på Stegfabriken.se (SE) og Stigefabrikken.no (NO). Ved levering til øvrige lande, tilbyder vi levering til havneterminal / transportcenter i DK, hvorfra du selv kan arrangere den videre forsendelse til f.eks. Grønland, Færøerne m.m..

Retur

Jeg har fortrudt mit køb. Hvad gør jeg?

Du bedes sende en mail, hvori du oplyser, at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten. Du kan finde vores standardfortrydelsesformular i vores handelsbetingelser her.

Kan jeg fortryde mit køb ved at nægte modtagelse?

Nej. Såfremt du nægter modtagelse, fordi du har fortrudt dit køb, vil du blive opkrævet et forsendelsesgebyr svarende til den udgift, vi har haft, i forbindelse med afsendelse og returnering af dine varer.

Hvem betaler returforsendelsen?

Hvis du fortryder dit køb, betaler du selv for returforsendelsen.

Hvornår får jeg mine penge retur?

Dine penge vil blive tilbageført, så snart vi har fået besked om at varen er modtaget retur på vores lager og vores lagerpersonale har gennemgået varen for fejl og mangler.

Reklamation

Min vare virker ikke, som den skal. Hvad gør jeg?

Så snart du opdager fejlen/skaden, bedes du sende en e-mail til vores kundeservice, hvori du forklarer, om der er fejl på varen, eller om varen ikke lever op til aftalen? Er fejlen periodisk (sker den, når stigen klappes ud el.lign.) bedes du beskrive, hvornår fejlen opstår. Send gerne billeder og evt. video af problemet så vidt muligt.

Intet salg på adressen...

Kan man se og prøve varerne et sted?

Vi har på nuværende tidspunkt ikke mulighed for at fremvise alle varer på vores adresse i Slagelse.